Producent: A plus C
uplook Helpdesk - pakiet
Dzięki pakietowi
uplook Helpdesk możemy, bez konieczności stosowania dodatkowych programów zewnętrznych, uzyskać natychmiastowy zdalny dostęp do wszystkich monitorowanych komputerów i na odległość rozwiązać wiele bieżących problemów. Zamiana e-maili na tickety pozwala na szybką reakcję działu technicznego, bez konieczności przeszukiwania odpowiedniej wiadomości na skrzynce pocztowej, gdzie znajdują się setki różnych maili.
Uplook Helpdesk (jeden z trzech pakietów
systemu Statlook), to narzędzie do operacji na plikach, zarządzania procesami i rejestrem na odległość.
Główne funkcje:
- System helpdeskowy – zarządzanie incydentami
- Zdalny pulpit – pomoc zdalna dzięki przejęciu kontroli nad komputerem użytkownika
- Obsługa zgłoszeń serwisowych (ticketów)
- Zdalny dostęp do plików, uruchomionych procesów i rejestru
Korzyści IT:
- Oszczędność czasu – zdalna interwencja pozwala uniknąć ciągłego przemieszczania się pomiędzy lokalizacjami
- Zdalny pulpit i dostęp do plików z poziomu jednego systemu
- Sprawna diagnoza i rozwiązanie problemu – często wystarczy rzut okiem na ekran użytkownika i przesłanie mu odpowiedniego komunikatu
Korzyści Biznesowe:
- Bieżący monitoring stanowisk pracy
- Infrastruktura IT działa w sposób wydajny i niezawodny
- Dzięki przyjaznej platformie helpdeskowej, dział IT może obsłużyć więcej użytkowników