Wielostanowiskowa wersja aplikacji Berberis Minor
System Berberis MultiMinor to jedna z wersji rozbudowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.Poza typowymi funkcjami CRM posiada także sprzedaż, serwis oraz magazyn. Dzięki temu umożliwia realizowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, monitorowanie należności klientów oraz skuteczne kierowanie gospodarką magazynową.W odróżnieniu od Minora może funkcjonować w sieci.
System Berberis MultiMinor to jedna z wersji rozbudowanego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem.Poza typowymi funkcjami CRM posiada także sprzedaż, serwis oraz magazyn. Dzięki temu umożliwia realizowanie zamówień, wystawianie dokumentów sprzedaży, monitorowanie należności klientów oraz skuteczne kierowanie gospodarką magazynową.W odróżnieniu od Minora może funkcjonować w sieci.
Szczegółowy opis funkcjonalności systemu:
Pełna ewidencja kontrahentów oraz innych podmiotów
• Przechowywanie informacji o osobach, firmach, działach, pracownikach
• Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
• Lokalizacja podmiotów gospodarczych na mapie cyfrowej
• Błyskawiczny dostęp do danych o płatnościach, zaległościach, kredytach itp.
• Rejestrowanie powiązań między kontrahentami
• Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
• Informacja o towarach zakupionych przez klienta (numery seryjne)
• Dostęp do danych adresowych Berberisa w MS Outlook (poprzez serwer LDAP)
• Lokalizacja adresu na mapie cyfrowej
widok ekranu
Rejestrowanie zdarzeń (kontaktów handlowych i innych działań)
• Przechowywanie informacji o zdarzeniach
• Przyporządkowywanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
• Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon)
• Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
• Rejestrowanie czasu pracy oraz kosztów dodatkowych
• Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
• Przypominanie o sprawach do załatwienia (na dzień i godzinę)
• Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza
widok ekranu
Grupowanie zdarzeń w sprawy
• Przechowywanie informacji o sprawach
• Planowanie czasu realizacji spraw (jako etapów projektu)
• Określanie budżetów spraw
• Monitoring stanu realizacji spraw
• Przydzielanie do spraw zasobów osobowych i sprzętowych
• Określanie stopnia wykorzystania zasobów osobowych i sprzętowych
• Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów
• Planowanie czasu pracy, przychodów i kosztów na poziomie spraw
• Wielopoziomowe grupowanie spraw
• Umowy stałe (ryczałt)
• Zlecanie spraw pracownikom
• Monitorowanie zmian osób prowadzących sprawy
• Powiadomienia o zbliżających się terminach zakończenia spraw
• Monitoring przebiegu spraw, umożliwiający śledzenie historii zmian wybranych atrybutów oraz wersji załączników
widok ekranu
Grupowanie spraw w projekty
• Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych kontrahentów
• Określanie budżetów projektów
• Monitoring stanu realizacji projektów
• Hierarchiczna wizualizacja projektów
• Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Gantta)
• Wyświetlanie historii zmian wykresu Gantta
widok ekranu
Działania marketingowe
• Tworzenie cenników
• Tworzenie zestawów promocyjnych uwzględniających okres obowiązywania
• Tworzenie grup klientów uprzywilejowanych
• Określanie rabatów dla poszczególnych klientów
widok ekranu
Korespondencja seryjna
• Tworzenie grup klientów (ze względu na różne atrybuty)
• Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
• Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
widok ekranu
Wbudowany klient poczty elektronicznej
• Standardowy wygląd oraz funkcje (papeterie, możliwość wstawiania obrazów do treści listu oraz do podpisu) i duża łatwość obsługi
• Automatyczna identyfikacja nadawców
• Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
• Wygodna książka adresowa
• Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office (w poczcie oraz podpisie)
• Potwierdzanie otrzymania wiadomości przez adresata
widok ekranu
Baza wiedzy
• Przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie
• Możliwość wprowadzania notatek oraz podpinania załączników zapisanych w dowolnym formacie
• Generowanie słów kluczowych
• Zaawansowane narzędzia wyszukiwania informacji
widok ekranu
Organizacja pracy
• Wygodny, interaktywny panel startowy
• Wizualizacja procedur na dynamicznie tworzonych diagramach ("workflow")
• Scentralizowane wyszukiwanie treści, obejmujące również załączniki zewnętrzne (np. pliki doc, pdf, itp.) i uwzględniające polską fleksję
• Lista spraw do załatwienia na dany dzień
• Wygodny kalendarz indywidualny dla każdego użytkownika
• Kalendarze grupowe umożliwiające koordynowanie pracy wielu osób
• Przekazywanie działań pomiędzy pracownikami
• Synchronizacja przypomnień dla wielu osób
• Na życzenie - bieżące przypomnienia o sprawach do załatwienia
• Graficzna wizualizacja przebiegu procesów
• Możliwość podglądu na drzewku projektów wydruku faktur, ofert, dokumentów magazynowych
widok ekranu
Współpraca z oprogramowaniem Skype
• Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
• Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej
Gospodarka magazynowa
• Przechowywanie informacji o usługach, towarach i ich producentach
• Możliwość zróżnicowania nazw towarów dla poszczególnych odbiorców
• Indywidualizacja produktu (możliwość przypisania numeru seryjnego, koloru, roku produkcji oraz innych atrybutów identyfikujących towar)
• Przyporządkowywanie produktom cen, rabatów i innych, dowolnych atrybutów
• Przechowywanie informacji o dostawach i innych operacjach magazynowych
• Automatyczne generowanie zamówień dla dostawców
• Wystawianie i rejestrowanie różnych dokumentów magazynowych
• Kontrola i korygowanie stanów w magazynie
• Identyfikacja towarów na poziomie egzemplarza (numery seryjne)
• Raporty magazynowe
• List przewozowy
widok ekranu
Sprzedaż i fakturowanie
• Tworzenie i śledzenie realizacji zamówień
• Wystawianie faktur VAT, faktur eksportowych, paragonów i faktur pro forma
• Wystawianie dokumentów korygujących
• Obsługa kredytu kupieckiego
• Monitorowanie należności oraz wiarygodności klientów
• Współpraca z drukarkami fiskalnymi (Elzab, Novitus, Posnet)
widok ekranu
Procesy serwisowe
• Przechowywanie informacji o usługach serwisowych
• Rejestrowanie zgłoszeń i planowanie działań w oparciu o wygodny kalendarz
• Generowanie zleceń dla techników
• Monitorowanie przebiegu prac i rozliczanie kosztów
widok ekranu
Archiwizacja dokumentów
• Możliwość przekazywania dokumentów pomiędzy użytkownikami
• Nadawanie dokumentom zewnętrznym numerów referencyjnych
• Narzędzia wspomagające odnajdywanie dokumentów
• Współpraca ze skanerem