Wielostanowiskowa wersja darmowej aplikacji CRM Berberis Minima
Jedna z wersji rozbudowanego Systemu Berberis do zarządzania przedsiębiorstwem. Podobnie jak Minima jest ona wyposażona w funkcje niezbędne do prowadzenia ewidencji kontrahentów, rejestrowania i planowania działań, tworzenia grup marketingowych, czy wysyłania korespondencji seryjnej.
Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail.
Może także funkcjonować w sieci.
Wielostanowiskowa wersja darmowej aplikacji CRM Berberis Minima
Jedna z wersji rozbudowanego Systemu Berberis do zarządzania przedsiębiorstwem. Podobnie jak Minima jest ona wyposażona w funkcje niezbędne do prowadzenia ewidencji kontrahentów, rejestrowania i planowania działań, tworzenia grup marketingowych, czy wysyłania korespondencji seryjnej.
Program współpracuje z drukarkami fiskalnymi, nowoczesnymi centralami telefonicznymi, programem Skype, a także zawiera wbudowanego klienta poczty e-mail.
Może także funkcjonować w sieci.
Szczegółowy opis funkcjonalności systemu:
Pełna ewidencja kontrahentów oraz innych podmiotów
• Przechowywanie informacji o osobach, firmach, działach, pracownikach
• Hierarchiczna wizualizacja struktury przedsiębiorstw
• Możliwość definiowania powiązań pomiędzy podmiotami (firmami, osobami)
• Przyporządkowywanie klientom i innym podmiotom dowolnych atrybutów
• Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
widok ekranu
Rejestrowanie zdarzeń (kontaktów handlowych i innych działań)
• Przechowywanie informacji o zdarzeniach
• Przyporządkowywanie zdarzeniom dowolnych atrybutów
• Graficzna wizualizacja procesów (sekwencji powiązanych zdarzeń)
• Rejestrowanie notatek głosowych (dyktafon)
• Dołączanie do zdarzeń dokumentów elektronicznych lub papierowych (skanowanie)
• Rejestrowanie czasu pracy oraz kosztów dodatkowych
• Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
• Przypominanie o sprawach do załatwienia (na dzień i godzinę)
• Prezentacja danych w postaci wygodnego kalendarza
widok ekranuv
Grupowanie zdarzeń w sprawy
• Przechowywanie informacji o sprawach
• Przyporządkowywanie sprawom dowolnych atrybutów
• Przeglądanie list, wyszukiwanie, filtrowanie oraz eksport informacji
widok ekranu
Grupowanie spraw w projekty
• Przechowywanie informacji o projektach łączących sprawy różnych klientów
• Hierarchiczna wizualizacja projektów
• Graficzna wizualizacja działań w obrębie projektów (histogramy i wykresy Gantta)
• Wyświetlanie historii zmian wykresu Gantta
widok ekranu
Korespondencja seryjna
• Tworzenie grup klientów (ze względu na różne atrybuty)
• Obsługa poczty konwencjonalnej i elektronicznej
• Drukowanie nagłówków listów i etykiet adresowych
widok ekranu
Wbudowany klient poczty elektronicznej
• Standardowy wygląd oraz funkcje (papeterie, możliwość wstawiania obrazów do treści listu oraz do podpisu) i duża łatwość obsługi
• Automatyczna identyfikacja nadawców
• Przekształcanie otrzymywanych listów w zdarzenia
• Wygodna książka adresowa
• Sprawdzanie pisowni z użyciem słowników MS Office (w poczcie oraz podpisie)
• Potwierdzanie otrzymania wiadomości przez adresata
widok ekranu
Baza wiedzy
• Przechowywanie i porządkowanie wiedzy zgromadzonej w firmie
• Możliwość wprowadzania notatek oraz podpinania załączników zapisanych w dowolnym formacie
• Generowanie słów kluczowych
• Zaawansowane narzędzia wyszukiwania informacji
widok ekranu
Organizacja pracy
• Wygodny, interaktywny panel startowy
• Wizualizacja procedur na dynamicznie tworzonych diagramach ("workflow")
• Scentralizowane wyszukiwanie treści, obejmujące również załączniki zewnętrzne (np. pliki doc, pdf, itp.) i uwzględniające polską fleksję
• Lista spraw do załatwienia na dany dzień
• Wygodny kalendarz indywidualny dla każdego użytkownika
• Kalendarze grupowe umożliwiające koordynowanie pracy wielu osób
• Przekazywanie działań pomiędzy pracownikami
• Synchronizacja przypomnień dla wielu osób
• Na życzenie - bieżące przypomnienia o sprawach do załatwienia
• Graficzna wizualizacja przebiegu procesów
widok ekranu
Współpraca z oprogramowaniem Skype
• Automatyczna inicjacja połączeń telefonicznych
• Automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej
Archiwizacja dokumentów
• Nadawanie dokumentom numerów referencyjnych
• Narzędzia wspomagające odnajdywanie dokumentów
• Współpraca ze skanerem