Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 


 

 

Jak wygląda proces zamawiania produktów w naszym sklepie?

 

1. Wyszukiwanie
Produkty wyświetlamy wybierając kategorię z menu po lewej stronie, lub szukając produktów wg. producentów.
Znając część nazwy produktu należy skorzystać z opcji ZNAJDŹ PRODUKT.
Klikając na nazwie produktu otrzymacie Państwo dodatkowe informacje.

2. Zamawianie produktów
Produkty "wkładamy do koszyka" poprzez kliknięcie na przycisku Dodaj do koszyka. Jeśli w oknie nie zostana wpisana ilość, do koszyka zostanie dodana jedna sztuka. Zawartość koszyka można kontrolować na bieżąco - poprzez wybór opcji KOSZYK.

3. Wysyłanie zamówienia
Aby wysłać zamówienie należy w oknie zawartości koszyka wybrać opcję Realizuj zamówienie. Kolejnym krokiem jest podanie danych zamawiającego.

4. Dostawa
Po otrzymaniu zamówienia skontaktuje się z Państwem osoba z działu handlowego, celem potwierdzenia zamówienia oraz ustalenia terminu dostawy. Zamówienia składane w Warszawie są wysyłane na koszt firmy TTS. W przypadku zamówień poza Warszawą, TTS pokryje koszty przesyłki gdy wartość zamówienia będzie wynosiła powyżej 1000 zł brutto.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Rejestracja programów Shareware

 

Jako członek wspierający Association of Software Professionals (ASP) posiadamy doskonałe relacje ze społecznością autorów oferujących swoje oprogramowania w modelu shareware. Naszym klientom zapewniamy konkurencyjne ceny i sprawną procedurę rejestracji tego typu programów.

 

  


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Domaniewska 42 , 02-672 Warszawa, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów.

 


  

 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze wystawiamy fakturę VAT.  Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl